Máte problém s havarujícím kalendářem při zadávání místa u nové události? Mám pro vás řešení.
Jak se problém s novou událostí projevuje?
Po otevření kalendáře a výběru ikony plus pro přidání nové události se kalendář chvová normálně. Otevře se následující obrazovka.
Při zadávání nové události zadáme Název schůzky. To ještě proběhne v pořádku.
Nicméně když vybeme volbu pro zadání místa nebo videohovor, tak při pokusu o zadání místa aplikace zhavaruje.
Takto se iPhone i iPad zachová v případě, že máte výchozí kalendář z Exchange serveru.
V případě, že používáte např. iCloud, tak vše funguje správně.
Pokud byste rádi používali výchozí kalendář z Exchange serveru, tak jak to vyřešit? Co je příčinou havárie?
Jak vyřešit tento problém s kalendářem?
Řešení je ve skutečnosti velmi jednoduché. Při pátrání mi pomohl iPad, kde byla aplikace kalendáře stabilní.
Důvodem pádu kalendáře je totiž koexistence aplikace Skype, která se při zadávání místa schůzky nabízí.
Pro opravu tudíž stačí aplikaci Skype pro iPhone smazat.
Po odebrání aplikace Skype pro iPhone se již aplikace při zadávání místa nenabízí a kalendář je stabilní.
V případě, že máte havarující kalendář na iPadu, tak odeberete aplikaci Skype pro iPad.
Pokud potřebujete k činnosti Skype pro iPhone nebo Skype pro iPad, tak je zatím řešení přepnout na jiný výchozí kalendář. Např. na iCloud. Uvidíme, kdy vyjde na tuto chybu oprava. Buďto oprava v iOSu nebo v aplikaci Skype pro daná zařízení.
Leave a Reply